Servis elektroničkih uređaja

Servis frekventnih pretvarača

Promatis popravlja monofazne i trofazne frekventne pretvarače, malih i velikih snaga od 0.75kW do 250kW pretvaračima.
Specijalizirani smo za servis frkventnih pretvarača eminentnih svjetskih proizvođača kao Allen Bradley, Vacon, Handtmann, Invertek, Gefran.
Po narudžbi servisiramo i druge elektronske uređaje kojima je potreban servis, a koriste se u auto industriji, medicini ili općoj elektronici.

Primjeri naših radova

Ovdje pogledajte primjere naših radova

 

Više o frekventnim pretvaračima...

Svim najčešćim motorima u industriji upravlja se putem promjene FREKVENCIJE napona napajanja kako bismo mogli upravljati tim motorima.

Uređaji koji rade tu promjenu frekvencije od standardnih 50 Hz koji su isti za cijelu EU, zovu se FREKVENTNI PRETVARAČI.
Promatis se bavi upravo servisom tih uređaja.

Princip rada frekventnih pretvarača je isti za cijelu porodicu, ostalo su samo nijanse u elektronici kao razlicite mogućnosti komunikacije između korisnika i stroja. Ulazni napon frekventnog pretvarača može biti monofazan ili trofazan (220V ili 3x380V) ovisno o snazi. Taj napon se pretvara u DC (veličine nekih 600V ~ 800V DC). Sada sa različitim oscilatorima i pomoću sofisticiranih uređaja, mikrokontrolera se taj napon siječe i pretvara u napon potrebne veće frekvencije (najćešće u 0-460Hz), koji se kasnije šalje na posebne tranzistore snage koji se zovu IGBt tranzistori, koji kasnije upravljaju sa naponom koji dolazi na statorske namote motora. Na taj način upravljamo sa brzinom okretaja motora, a samim time i opterećenjem (momentom) motora.

Više o elektromotorima...

Postoje različiti motori koji su danas u upotrebi. Glavna raspodjela je:

a) oni za DC
b) i za AC napon i struju.

Također ih možemo podijeliti na:
a) motore koji imaju upravljanje i napon preko statorskih namotaja,
b) te onih kojima se upravljački napon i struja dovode na rotor, a u statoru su statički magneti

Zbog svoje male mehaničke veličine, a dobre učinkovitosti u radu u industrijskim pogonima koriste se najviše asinkroni motori (napajanje i upravljanje imaju preko statorskih namotaja), a imaju i monofazno i trofazno rješenje za napajanje i upravljanje.